ERFARING

DU KAN STOLE PÅ

DET VI GØR!

På Valby køreskole tager vi det alvorligt at give alle den bedste professionelle undervisning,

Vi er 8 kørelærer med over 100 års erfaring, og vi kører alle i nyere biler.

Fleksibilitet og tålmodighed er kendetegnende for alle vores undervisere, og vi tager os særligt af ordblinde og nervøse elever.

Som en af de ælste køreskoler i Danmark tilbyder vi tavleundervisning efter gode og velkendte principper, hvor du undervises af en erfaren kørelærer i vores egne lokaler. Vi tilbyder også de nyeste platforme og nyeste metoder, således at de som ønsker der kan fortsætter hjemme via en teorinøgle.

Vi overholder alle regler vedrørende GDPR.

Vi ses på Valby Køreskole

Med venlige hilsner

Bjarne, Martin, Mirzet, Thomas, Henrik og Baloo

Kørekort til bil